SZERVIZ ÉS RMA

Unja már meghibásodott IT eszközeinek menedzselését? Bízza ránk azok garanciális és nem garanciális ügyintézését és javítását, gyári és utángyártott alkatrészekkel! Önnek nem kell mást tennie, mint bejelenti a hibát az online ticketing rendszerünkön keresztül, a többiről mi gondoskodunk. Legyen szó laptopról, asztali számítógépről, nyomtatóról, mobiltelefonról, projektorról, hardwares vagy szoftveres hibáról!

KÉNYELMES ONLINE HIBABEJELENTÉS

Jelentse be a felmerülő meghibásodást az online ticketing rendszerünkön keresztül, és onnantól az eszköz logisztikáját, begyűjtését, szállítását, bevizsgálását, szükség szerint árajánlat adását, garanciális szervizhez való eljuttatását mi végezzük! Ön az egész folyamatot online követheti.

RUGALMASSÁG ÉS NYITOTTSÁG

Mindenféle kapcsolattartási módra van lehetőség; emailes, telefonos, skypeos, távsegítségnyújtással is lehet kiegészíteni a szolgáltatást, minden fórumon elérhetőek vagyunk, nyugodtan lehet telefonon is segítséget kérni. Az elsődleges számunkra, hogy a partner legyen megelégedve azzal, amit kap, és az eszközeik mindenképp működőképesek legyenek amikor csak szükség van rájuk.

ÁTLÁTHATÓSÁG

A ticketing rendszeren keresztül követheti, hogy eszköze éppen hol tart a javításban. Továbbá egy felületen láthatja az eszközének a teljes történetét. Ez alapján az is ellenőrizhető, hogy a korábbi javítások mikor történtek, mennyi garancia vonatkozik rá. Az is látható, hogy mennyire megbízható egy adott eszköz, hányszor romlott el addigi élete során.

KALKULÁLHATÓ HAVIDÍJ

Van egy rendelkezésre állási díj, ami egy havi általánydíj. Ez az általánydíj magában foglalja az összes logisztikai feladatot, a garanciális eszközök ügyintézését. Ezen felül, ha fizetős javítások is bekerülnek a rendszerbe, akkor azok az árajánlat alapján (ha elfogadásra kerülnek) annyival növelik meg a havi költséget. Készül egy havi jelentés, ami alapján készül el a számla, azt megkapja az illetékes, ellenőrzi, és ha megfelel, annak alapján történik a számlázás.

SZOFTVERES HIBÁK JAVÍTÁSA

Akár desktopnál, akár notebooknál, akár szoftveres hibák javítását is tudjuk vállalni, szükség szerint újratelepítéssel, driverek javításával vagy cseréjével, illetve vírusirtással. Ha netán olyan jellegű a szoftveres meghibásodás, amely egy hardveres meghibásodásra vezethető vissza, mondjuk merevlemezek vagy ssd meghajtók esetében, akkor adatmentést is el tudunk végezni.

SZERVIZ

Fizetős javítás keretein belül szervizünk vállalja mindennemű informatikai eszköz és mobiltelefon javítását hardware és software szinten. Kapcsolatban állunk a legnépszerűbb gyártók (Apple, Microsoft, Samsung, Sony, LG stb.) támogatási központjaival.

KALKULÁTOR

ÜGYFELEINK

RMA
MOL Nyrt., Invitech, Invitel

Szerviz
Kis-és középvállalkozások

KÉRJEN AJÁNLATOT

szerviz@sysinfo.hu

+36 20 377 377 3