SZERVIZ ÉS RMA

A SysInfo Kft. szerviztevékenysége kiterjed garanciális és nem garanciális (fizetős) javítási munkák elvégzésére. A garanciális szervizelés magában foglalja a SysInfo  Kft. által forgalmazott termékek garanciális ügyintézését ide értve a Sys-Power töltőket és akkumulátorokat is kivéve a saját garancia levéllel és szakszervizzel rendelkező egyéb gyártók termékeit.

SZERVIZ

Fizetős javítás keretein belül szervizünk vállalja mindennemű informatikai eszköz és mobiltelefon javítását hardware és software szinten. Kapcsolatban állunk a leg népszerűbb gyártók (Apple, Microsoft, Samsung, Sony, LG stb.) támogatási központjaival.

NYOMTATÓ JAVÍTÁS

Minden típusú nyomtató javítását vállaljuk. A lézer nyomtatók esetében többek között a formatter board, a fixáló egység javítását vagy komplett cseréjét, papírút alkatrészek cseréjét.

MOBILTELEFON SZERVIZ

Minden típusú mobiltelefon javítását is el tudjuk vállalni a törött kijelző cseréjétől a burkolati elemek cseréjén keresztül az akkumulátorig. A javításokat akár eredeti akár magas minőségű után gyártott alkatrészek felhasználásával el tudjuk végezni a megrendelő igénye szerint.

ESZKÖZÖK

Nagy tapasztalattal rendelkezünk nyomtatók, projektorok, notebookok hibakeresésében illetve a feltárt hibák elhárításában. Asztali számítógép és notebook alaplapok javítását is vállaljuk akár Chip-ek, BGA tokozású alkatrészek cseréjével is.

PROJEKTOR JAVÍTÁS

Projektorok esetében ellátjuk az időszakos karbantartási feladatokat, a meghibásodott izzók vagy más alkatrészek cseréjét. A javításokat eredeti vagy az eredetivel megegyező magas minőségű alkatrészek felhasználásával végezzük. Izzó csere alkalmával teljes karbantartást is végzünk, melynek költsége benne foglaltatik az izzócsere költségében.

ASZTALI SZÁMÍTÓGÉPEK

A profilunkba tartozik az asztali számítógépek karbantartása, teljes körű javítása meghibásodás esetén, bővítése akár teljes újjáépítése.

Hardware javítások:

  • tápegységek (DTK, Delta, IBM, HP, Compaq, az ettől eltérő típusok egyedi elbírálás alá esnek)

  • TFT monitorok akár SMD (felületszerelt) alkatrész szintjén is a szükséges alkatrészek beszerezhetőségétől függően, inverterek, tápegységek cseréje vagy javítása.

  • aktív hangszórók tápegysége vagy erősítő moduljai

  • komplett számítógépek javítása, bővítése, átépítése, újra telepítése, vírusirtás

  • Notebook számítógépek javítása akár SMD alkatrész csere szintjén is, bővítés, SSD meghajtó beépítése, újra telepítés, vírusirtás

  • szünetmentes tápegységek, akkumulátor csere és az ezt követő kalibrálás

  • Minden típusú telefonkészülék

  • Tabletek, érintőpanel vagy komplett kijelző csere

  • Laser nyomtatók javítása A3-as multifunkciós másológépekig bezárólag

  • Új nyomtatók beüzemelése, telepítése

(Referenciák: Budapest IV. ker. Polgármesteri Hivatal, XIII. Ker. Polgármesteri Hivatal)

​​

Szoftveres javítások:

  • Számítógépek újratelepítése, driverfrissítés és beállítás

  • meghibásodott HDD-k adatmentése

  • Telefonok esetében szervizszintű újratelepítés, alaphelyzetbe állítás

​​

Számítógépes hálózatok:

Számítógépes hálózatok kiépítése, kábelezés, végpont kiépítés, rackszekrény telepítés

Wi-Fi hálózat kiépítése, telepítése, beállítása

Meglévő hálózatok felmérése, bevizsgálása, bővítése, javítása szükség szerint

Kisebb irodák rendszerüzemeltetése, rendszergazdai szolgáltatások

Számítógépes munkaállomások költöztetése

(Referenciák: MOL NyRt., Uniqa Biztosító, Raiffeisen Bank, Budapest Bank, Unicredit Bank)

KALKULÁTOR

ÜGYFELEINK

RMA
MOL Nyrt., Invitech, Invitel

Szerviz
Kis-és középvállalkozások

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Mi az RMA legfőbb előnye?


Nagyon kényelmes, könnyedén lehet az összes felmerülő meghibásodást úgy menedzselni, hogy a szerződött partnereinknek nincs vele különösebben teendőjük.




Hogyan működik az RMA szolgáltatás?


Egy online felület áll rendelkezésre, ahol a meghibásodást be lehet jelenteni ticketing rendszer alapján. Akkor bekerül a rendszerbe egy bejelentés a meghibásodott eszközről. Onnantól a logisztikáját, a begyűjtését, a szállítását, a bevizsgálását, szükség szerint árajánlat adását, a garanciális szervizhez való eljuttatását mi végezzük, az összes ilyen feladattal kapcsolatos járulékos dolgot szintén, és javítás után a készülékeket visszaállítjuk a megrendelőhöz. Ha fizetős a javítás akkor a megbízó megrendelő kap egy árajánlatot a javításról, és dönthet arról, hogy elfogadja vagy visszautasítja, ha elfogadja akkor javítás alá kerül, ha nem akkor visszaszállítjuk.




A ticketing rendszer használata igényel informatikai ismereteket?


Nem szükséges érteni az informatikához, sőt, az a legjobb, ha megmondja, hogy mi nem működik, magát a jelenséget, ahelyett, hogy azt mondaná meg, hogy mi az, ami elromlott. Egyszerűen használható, magyar nyelvű, és a betanítás is hozzátartozik a szolgáltatáshoz. Többlépcsős hozzáférést lehet adni, van olyan hozzáférés, ahol valaki csak látja, hogy mi történik az eszközzel és van, aki megteheti a bejelentést, elbírálhatja az adott árajánlatot, amit a rendszeren keresztül kap.




Mi a ticketing rendszer előnye a kényelmen kívül?


Az átláthatóság. Egy felületen láthatja az eszközének a teljes történetét, hiszen, ha egyszer felkerült, az nem törlődik a rendszerből. Nagyon hasonló ahhoz, ami az autóknál is van az elektronikus szervizkönyv. Ez alapján az is ellenőrizhető, hogy a korábbi javítások mikor történtek, mennyi garancia vonatkozik rá. Minden egyes javításra annyi garancia vonatkozik, amennyit a gyártó biztosít rá, amennyi garanciát ad az alkatrészére azt továbbítjuk az ügyfél részére. Az is látható, hogy mennyire megbízható egy adott eszköz, hányszor romlott el addigi élete során.




Van egy kalkulálható havi díja ennek a szolgáltatásnak?


Van egy rendelkezésre állási díj, ami egy havi általánydíj. Ez az általánydíj magában foglalja az összes logisztikai feladatot, a garanciális eszközök ügyintézését. Ezen felül, ha fizetős javítások is bekerülnek a rendszerbe, akkor azok az árajánlat alapján (ha elfogadásra kerülnek) annyival növelik meg a havi költséget. Készül egy havi jelentés (teljesítés igazolás röviden TIG), ami alapján készül el a számla, azt megkapja az illetékes, ellenőrzi, és ha megfelel, az annak alapján történik a számlázás.




Nagyjából mennyibe kerül az RMA szolgáltatás?


Nehéz megmondani, de van a weboldalunkon egy kalkulátor, ami irányadó, de előzetes egyeztetés szükséges ahhoz, hogy egy korrekt, pontos árajánlatot kapjon az ügyfél, akit érdekel ez a szolgáltatás. Eltérő méretűek a cégek, eltérő méretűek a gépparkok, és eltérő méretűek a távolságok is, tehát ha egy nyíregyházi cég olvassa, akkor nyilván, hogy más költségekkel kell számolni, mint egy 13. kerületi cégnek.




Országos a szolgáltatás?


Igen, azzal a kitétellel, hogy a vidéki partnerekhez futárszolgálattal juttatjuk el vagy szállíttatjuk le az eszközöket. Jelen pillanatban is van partnerünk Algyőn, Tiszaújvárosban, Zalaegerszegen, de ha olyan a szituáció kimegyünk még személyesen is, például, ha túl nagy a gép, és nem megoldható futárszolgálattal a szállítás.




A havidíjban a kiszállási is benne van?


Megbeszélés kérdése, hogy tartalmazza-e vagy ne, függ attól, hogy a cég mennyire országos lefedettségű. Ha országos lefedettségű, akkor belekalkulálunk egy kiszállási költséget a havidíjba, ha meg csak egy helyen van, vagy csak Budapesten, akkor felesleges akkora költséget belekalkulálni a kiszállásért, az nem jó az ügyfélnek sem.




Ha megkeres titeket egy vállalat, hogy ad-hoc, ha van probléma, vállaljátok, anélkül, hogy szerződést kötne veletek?


Lehet ilyet is csinálni, ez egyedi megbízás alapján, egyedi árazással, megbeszélés után megoldható.




Telefonon is hívhatnak titeket, ha probléma van, vagy csak a Ticketing rendszeren keresztül kommunikálhatnak?


Mindenféle kapcsolattartási módra van lehetőség emailes, telefonos, skypeos, távsegítségnyújtással is lehet kiegészíteni a szolgáltatást, minden fórumon elérhetőek vagyunk, nyugodtan lehet telefonon is segítséget kérni. Nyitottak vagyunk, az elsődleges az, hogy a partner legyen megelégedve azzal, amit kap, és az eszközeik mindenképp működőképesek legyenek amikor csak szükség van rájuk.




Meddig tart egy javítás, van, hogy ennek az ideje elhúzódik?


A javításokra általában az idő nem rajtunk múlik, ugyanis nincsen ráhatásunk az egyes garanciális szervízek működésére, és nincs hatásunk az alkatrészellátásra sem. Az utóbbi időben - nevezhetjük az utóbbi két évnek - nagyon lelassult az alkatrészellátás, nehézkessé vált. Nem titok, a covid járvány befolyásolta ezt is, de reméljük ez egy múló állapot és vissza fog állni minden a normál kerékvágásba.




SOS-ben vállaltok javítást?


SOS esetén mindenképpen megpróbálunk olyan megoldást találni az ügyfélnek, amivel ki tudjuk az igényeit elégíteni.




Ha laptop romlik el, szoftveres hibákat is javítotok?


Akár desktopnál, akár notebooknál, akár szoftveres hibák javítását is tudjuk vállalni, szükség szerint újra telepítéssel, driverek javításával vagy cseréjével, illetve vírusírtással. Ha netán olyan jellegű az a szoftveres meghibásodás, amely egy hardveres meghibásodásra vezethető vissza, mondjuk merevlemezek vagy ssd meghajtók esetében, akkor adatmentést is el tudunk végezni, bár az ssd-k esetében ez kissé korlátozottabb, nehezebb dió szokott lenni egy adatmentés, van, hogy olyankor nem lehetséges.




Miben más ez, mint egy rendszergazda szolgáltatás?


A rendszergazda a szoftveres működést biztosítja, mi a hardveres működést biztosítjuk elsősorban, és ha szoftveres meghibásodás van, akkor azt tudjuk elhárítani. A rendszergazdai szolgáltatás a hálózat működtetését biztosítja, új dolgozó felvételét, nyomtató installálását stb.




Ha garanciális a javítás, ti jogilag is segítetek, hogy érvényesítsétek a garanciát, szavatosságot, ha a szerviz megtagadja?


Bizonyos mértékig harcolunk az ügyfél érdekében, de ha valami jogi akadálya van ennek, mert nem felel meg az adott eszköz a garanciális kritériumoknak, azon nem tudok segíteni. Például, ha vízbe ejtett egy telefonkészüléket az ügyfél, azt nem fogom tudni garanciálisan javíttatni, mert az nem garanciális meghibásodás. Ritkán fordul elő olyan, hogy úgymond harcolni kell az ügyfél igazáért, de ha látok benne esélyt, hogy valamit el tudok érni, akkor természetesen első az ügyfél.




Milyen jellegű cégek veszik igénybe az RMA szolgáltatást?


Nincs megkötés, hogy milyen jellegű cégekkel foglalkozunk, a KKV szektortól egészen az állami szektorig bezárólag mindenhol vannak partnereink. Jelen pillanatban több ügyfelünk is van, a MOL Nyrt, az Invitel, többek között a 13. kerületi önkormányzat is érintett ebben a szolgáltatásban, a Nemzeti Hulladékgazdálkodás szintén.




Az eszközöket helyben javítjátok?


Attól függ mi a hiba és nem utolsó sorban, hogy mekkora a készülék. Azért egy méret fölött a logisztikázás nagyon nehéz, de egy laptopot, egy számítógépet, egy asztali nyomtatót hogyha szükséges akkor elszállítunk javításra, ha nem szükséges akkor helyben javítunk, attól is függ, hogy kell-e hozzá alkatrészt rendelni vagy sem.




Vissza is juttatjátok a készüléket?


Így igaz, visszaszállításra is kerül.




Akkor akár az ügyfélnél egy embernek a munkáját is megspóroljátok?


Akár többét is.





KÉRJEN AJÁNLATOT

szerviz@sysinfo.hu

+36 20 377 377 3