HÁLÓZATÉPÍTÉS
Réz alapú, optikai és vezeték nélküli hálózatok tervezése és kivitelezése. Strukturált passzív és aktív hálózat tervezése, kivitelezése, bővítése, javítása, karbantartása, üzemeltetése.
Linux alapú captive portálok, az autentikációk és jogosultságok kezelésére. Rendelkezünk R&M és Legrand hálózatszerelési bizonyítvánnyal, amellyel akár 25 év rendszergaranciával tudunk hálózatot megvalósítani.
TERVEZÉS
A 21 században elképzelhetetlen egy cég működése megfelelő informatikai vezetékes és vezeték nélküli hálózat nélkül. Cégünk igényfelmérés után közösen a megrendelővel kezdi meg a tervezést. Célunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legköltséghatékonyabb megoldás mellet a legjobb IT hálózati megoldást nyújtsuk.
ESZTÉTIKUS KIVITELEZÉS
Fontos számunkra, hogy az megépített hálózat a megbízhatóságon, stabilitáson és gyorsaságon túl átlátható, rendezett, könnyen kezelhető és időtálló legyen.
HÉTVÉGI KIVITELEZÉS
Vállaljuk hétvégi, éjszakai vagy munkaidőn túli kivitelezést. Amennyiben a hely adottságai nem teszik lehetővé a normál munkaidőben történő kivitelezést.
INGYENES FELMÉRÉS
Kollégáink ingyenesen felmérik az Önöknél felmerült igényeket, és a konzultációt követően ajánlatot adnak ezek megoldására.
TELJESKÖRŰ MEGVALÓSÍTÁS
Felmérés, tervezés, szerelési anyagok beszerzése, kiépítés, tesztelés, mérési jegyzőkönyvek elkészítése, eszközök beszerzése, beüzemelés, karbantartás, üzemeltetés.
KARBANTARTÁS, ÜZEMELTETÉS
Hálózat tesztelése, esetleges hibák javítása. Távmenedzsment szolgáltatás. Szerviz csereeszközök biztosítása.
JAVÍTÁS
Hibaelhárítás, akár 24 órán belül. RMA szolgáltatások, „háztól-házig”, vagy helyszíni javítás, „ticket” alapú hibabejelentő rendszer.
WIFI LEFEDETTSÉG BEMÉRÉS, KÁBELTESZTELÉS
21. századi sikeres üzleti vállalkozások számára elengedhetetlen a stabil, megbízható informatikai háttér. Cégünk felméri és felderíti a hálózatban lévő instabil, gyenge részeket. Igény esetén professzionális hőtérképet is készítünk a Wifi lefedettségről. Ezen részek javítására tudunk megfelelő megoldásokat kínálni. Akár a teljes vezeték nélküli lefedettség biztosításával.
KALKULÁTOR
REFERENCIA
Több mint 1000 helyszínen végeztünk sikeresen kiépítést és telepítést, Magyarország egész területén. Intézmények, nagyvállalatok hálózatainak kiépítése, tervezése, CAT3-tól CAT8.2-ig (Referenciáink között országos bankfiók hálózatok, állami intézmények, és vállalati szféra szereplői is megtalálhatók)
ÜGYFELEINK
Iskolák: WiFi hálózat kiépítés
Észak-Magyarország iskolái
Bankok: WiFi hálózat kiépítés
Budapest és Unicredit Bankok (országosan)
Benzinkutak: WiFi telepítés
MOL kutak (országosan)
Kórházak: hálózatépítés
Szent János és Bajcsy Zsilinszky kórház
Egyéb: Optikai és réz hálózatépítés
Matild palota, UNIQA székház, Liberatus székház
-
Hogyan működik az RMA szolgáltatás?Egy online felület áll rendelkezésre, ahol a meghibásodást be lehet jelenteni ticketing rendszer alapján. Akkor bekerül a rendszerbe egy bejelentés a meghibásodott eszközről. Onnantól a logisztikáját, a begyűjtését, a szállítását, a bevizsgálását, szükség szerint árajánlat adását, a garanciális szervizhez való eljuttatását mi végezzük, az összes ilyen feladattal kapcsolatos járulékos dolgot szintén, és javítás után a készülékeket visszaállítjuk a megrendelőhöz. Ha fizetős a javítás akkor a megbízó megrendelő kap egy árajánlatot a javításról, és dönthet arról, hogy elfogadja vagy visszautasítja, ha elfogadja akkor javítás alá kerül, ha nem akkor visszaszállítjuk.
-
Nagyjából mennyibe kerül az RMA szolgáltatás?Nehéz megmondani, de van a weboldalunkon egy kalkulátor, ami irányadó, de előzetes egyeztetés szükséges ahhoz, hogy egy korrekt, pontos árajánlatot kapjon az ügyfél, akit érdekel ez a szolgáltatás. Eltérő méretűek a cégek, eltérő méretűek a gépparkok, és eltérő méretűek a távolságok is, tehát ha egy nyíregyházi cég olvassa, akkor nyilván, hogy más költségekkel kell számolni, mint egy 13. kerületi cégnek.
-
Van egy kalkulálható havi díja ennek a szolgáltatásnak?Van egy rendelkezésre állási díj, ami egy havi általánydíj. Ez az általánydíj magában foglalja az összes logisztikai feladatot, a garanciális eszközök ügyintézését. Ezen felül, ha fizetős javítások is bekerülnek a rendszerbe, akkor azok az árajánlat alapján (ha elfogadásra kerülnek) annyival növelik meg a havi költséget. Készül egy havi jelentés (teljesítés igazolás röviden TIG), ami alapján készül el a számla, azt megkapja az illetékes, ellenőrzi, és ha megfelel, az annak alapján történik a számlázás.
-
A ticketing rendszer használata igényel informatikai ismereteket?Nem szükséges érteni az informatikához, sőt, az a legjobb, ha megmondja, hogy mi nem működik, magát a jelenséget, ahelyett, hogy azt mondaná meg, hogy mi az, ami elromlott. Egyszerűen használható, magyar nyelvű, és a betanítás is hozzátartozik a szolgáltatáshoz. Többlépcsős hozzáférést lehet adni, van olyan hozzáférés, ahol valaki csak látja, hogy mi történik az eszközzel és van, aki megteheti a bejelentést, elbírálhatja az adott árajánlatot, amit a rendszeren keresztül kap.
-
Ha laptop romlik el, szoftveres hibákat is javítotok?Akár desktopnál, akár notebooknál, akár szoftveres hibák javítását is tudjuk vállalni, szükség szerint újra telepítéssel, driverek javításával vagy cseréjével, illetve vírusírtással. Ha netán olyan jellegű az a szoftveres meghibásodás, amely egy hardveres meghibásodásra vezethető vissza, mondjuk merevlemezek vagy ssd meghajtók esetében, akkor adatmentést is el tudunk végezni, bár az ssd-k esetében ez kissé korlátozottabb, nehezebb dió szokott lenni egy adatmentés, van, hogy olyankor nem lehetséges.