"Rugalmasak vagyunk - ez valóban így van, nem csak egy üres szlogen." - Interjú Hübel Zsuzsannával


Hübel Zsuzsanna szakterülete a kereskedelem. Nagy hangsúlyt fektet az ügyfelekkel való minőségi kapcsolattartásra, emellett a Disztributor.hu weboldalt is kezeli, amely egy nyomtatókat és kellékanyagokat forgalmazó webáruház.

Interjúnkban a munkájáról, annak érdekességeiről beszélgettünk, amivel segítheti a leendő ügyfeleket a választásban.



Mióta foglalkozol ezzel?


14 éve dolgozom a számítástechnika területén és ebből 13 éve a kereskedelemmel foglalkozom.


Jelenleg kiknek üzemeltet a cég nyomtatókat?


Főleg irodáknak, önkormányzatoknak üzemeltetünk nyomtatókat.


Hogy működik, látják a honlapot és megkeresnek, hogy szeretnének valamit nagy tételben?


Nem feltétlenül nagy tételben, akár egy-két darab patront is kérhetnek, és mi beszerezzük, kivisszük, vagy jelezzük, hogy jöhetnek érte, de jellemzőbb a kiszállítás. Ár összehasonlító oldalakon jó pozícióban vagyunk, kedvező az árazásunk.


Miért éri meg a Disztributor.hu-tól venni, egy nagyobb cég helyett?


Itt gyorsabb a regisztráció, sőt regisztráció nélkül is tud vásárolni. Nincs minimum követelmény. Nálunk megrendelhet egy darabot is, hogy teszteljék a termékeket.

Sokan úgy vannak vele, hogy kipróbálnak egy-két terméket először, ez így biztonságos számukra. Ha beválik akkor rendelnek nagyobb tételben.

Előnyünk, hogy kérdezhetnek, elérhetnek bennünket, megválaszoljuk a kérdéseiket.

Igyekszünk minden esetben a lehető leggyorsabban beszerezni és kiszállítani a termékeket, ügyféli igényeknek megfelelően.

A weboldal úgy lett összeállítva, hogy felhasználóbarát és információdús legyen, de mégis könnyen el lehessen rajta igazodni. Megrendelés esetén minden státuszváltozásról e-mail-ben értesítést kap az ügyfelünk, így figyelemmel követheti a megrendelését.


Melyik termékek mennek a legjobban?


Jellemzően az utángyártott avagy a for use kellékanyagok kelendőbbek, hiszen ár-érték arányban sokkal kedvezőbbek. Széles a portfólió, könnyen megtalálhatja mindenki a számára és a pénztárcájának megfelelő terméket.


Hogy működnek az utángyártott termékek?


A nyomtatógyártók minden esetben az eredeti saját, általuk gyártott kellékanyagot ajánlják a nyomtatóikhoz, ez a garancia szempontjából nagyon fontos, amíg garanciális az eszköz, addig minden esetben célszerű az eredeti kelléket megvásárolni a nyomtatóhoz.

Az utángyártott avagy for use kellékek nem a nyomtató gyártójától származnak, de az adott nyomtatóhoz használhatók. Külsőleg és csomagolásban eltér az eredeti kelléktől. Ezek a kellékek minőségben nem sokkal maradnak el az eredeti kellékanyagoktól, megfelelően működniük kell az adott nyomtatóban. Hiba persze előfordulhat, ahogyan az eredeti kelléknél is lehet hiba, ilyen esetben a kellékanyag bevizsgálása történik a gyártó által, ennek folyamatáról is tájékoztatjuk az ügyfelet.


Mi az, amit általában nem tudnak a potenciális vevők, de jó lenne, ha tudnának?


Azt, hogy rugalmasak vagyunk - ez valóban így van, nem csak egy üres szlogen. Reggelente kezelem az oldalra beérkezett megrendeléseket, státuszt frissítek, elindítom a beszerzéseket, amelyek beérkeztek a weboldalon keresztül.


Egy csapásra meg is oldotok mindent, ha az adott cég nem akar ezzel foglalkozni?


Igen, több konstrukció közül tud választani az ügyfél, amelyet mindig az egyedi igényei alapján állítunk össze, de a három leggyakoribb a bérlés, bérlés és üzemeltetés és a teljes üzemeltetés konstrukciók.

Ilyenkor felmérjük az ügyféligényt, nyomtatók száma, felhasználók, jellemző nyomatszámok, stb. Ez az első lépés minden esetben, innen tudunk tovább haladni. Továbbá ha szeretné be is üzemeljük amit rendel, telepítjük a gépeire a nyomtatót és akár a beüzemeléskor keletkezett hulladékot is elszállítjuk.


Ez jól jön olyan cégeknek, akik most indultak és nincs nagy kezdőtőkéjük?


Igen és nem. Mindenkinek megtaláljuk a számára megfelelő konstrukciót, legyen nagy cég, sok darabos gépparkkal vagy éppen kisebb iroda.


Hogyan szoktad képezni magad?


Gyártói rendezvények nagyon hasznosak az újdonságok megismerésére, sajnos a pandémia miatt ezek elmaradtak, de több gyártó is tartott online termékbemutatókat, képzéseket. Illetve a gyártói hírlevelekből lehet naprakésznek lenni és persze folyamatosan monitorozni az újdonságokat a gyártói oldalakon.


Fontos, hogy ezekről tudj?


Minél többet tudok annál könnyebben és gyorsabban tudom kiadni az ügyfélnek a legmegfelelőbb ajánlatot. Sok esetben gondolkodni kell az ügyfél helyett is, de ez így van jól, hiszen ezért fordul hozzánk, hogy segítsük, hogy eligazodhasson ennek a piacnak a szerteágazó és töméntelen mennyiségű terméke között megtalálva a számára legmegfelelőbbet.


Mi az, ami nagy különbség a nyomtatók között?


Nem lehet egy funkciót kiválasztani, de az alábbiak a legelső kérdések nyomtató ajánlatadás előtt: felhasználás célja, mono vagy színes gép, A4 vagy A3 lapméret kezelése szükséges, csak nyomtatni szeretnének vagy szkennelni és faxolni is satöbbi, sorolhatnám még.


Akkor, amiről nem tudnak az ügyfelek az az, hogy te egy csomó tanácsot tudsz adni.


Igen, így van, bárki kereshet bátran. 😊


0 hozzászólás